Brug kreativitet og design thinking til at forstå konkrete målgruppers behov og øg forretningens relevans
Menneskecentreret design resulterer i højere tilfredshed, engagement og effektivitet. Det sikrer dine produkter eller services er attraktive og fungerer i praksis. Kobler du dem med viden om trends og teknologi, kan du gøre dine produkter og services endnu stærkere i fremtiden.
Mit arbejde er centreret omkring mennesker, og det bruger jeg til at udvikle koncepter. Jeg arbejder metodisk og laver interviews og observationer, så jeg forstår jeres virkelighed og kontekst. Mine processer er involverende og transformerende og giver jeres medarbejdere nye kompetencer og en mere effektiv opgaveløsning.
Har du brug for én samarbejdspartner med praktisk erfaring med produktudvikling og service-design er jeg den rette. Jeg har tidligere har arbejdet som bl.a. product owner på forskellige digitale løsninger, lavet indhold og arbejdet med services, kampagner og events.
Har I behov for at udforske nye trends og deres relevans for jeres organisation eller forretning tilbyder jeg fremtidstænkning og strategisk forretningsudvikling. Min tilgang med at koble indsigter om jeres målgrupper med trends eller teknologier gør, at I undgår at investere i løsninger eller koncepter, som hurtigt bliver forældede eller irrelevante.
Jeg kan hjælpe jer med
Gennemførelse af kortlægninger, fx af målgrupper, markeder eller teknologipotentialer
Udførelse af observationer, brugerinterviews og indsamling af indsigter fra praksis
Kreative processer med fokus på koncept- eller produktudvikling
Anbefalinger til adfærdsdesign og engagement af brugere
Design af prototyper, visualiseringer og mock-ups
Facilitering af workshops, brugertest, fokusgrupper
Analyse af trends & udvikling af fremtidsscenarier
Evaluering og implementering